جلسه شورای اداری بخش اسلام آباد

خرید بک لینک

جلسه شورای اداری بخش اسلام آباد:

جلسه شورای اداری بخش اسلام آباد صبح امروز و به ریاست بخشدار و با حضور دکتر پورحسین نماینده مردم شریف شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان و روسای ادارات شهرستان در محل بخشداری برگزار گردید.

مهندس حاجی پور بخشدار اسلام آباد ضمن گزارش اقدامات صورت گرفته طی شش ماه اخیر، مطالبات عمومی بخش و شهر را به سمع و نظر نماینده محترم و حاضرین در جلسه رساند. تعیین تکلیف روستاها ابقائی و انتقالی محدوده نشین کشت و صنعت مغان و حل مشکل آب شرب شهر و بخش اسلام آباد ، احداث مجتمع فرهنگی و هنری، آسفالت راه های روستایی، گازرسانی به روستاها، حل مشکلات فضاهای آموزشی و مدارس ، توسعه پارک جنگلی آراز، تسریع در روند اجرای طرح های هادی روستایی از عمده مطالبات بخشدار از نماینده و روسای ادارات شهرستان برای ایجاد رفاه و ارتقاء سطح زندگی اهالی بخش بود.

در ادامه دکتر پور حسین ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام یافته در اندک زمان تصدی بخشداری توسط مهندس حاجی پور قول مساعد پیگیری و تلاش برای توسعه بخش اسلام آباد را دادند.

پس از پایان جلسه شورای اداری بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر در معیت نماینده محترم ضمن بازدید از سطح شهر از پارک ساحلی آراز نیز بازدید نموده و سپس با حضور در روستای محمدکندی از وضعیت مدرسه امید شهرک بازدید نمودند.


برچسبها: شهرستان پارس آباد مغان, بخشداری اسلام آباد
+ نوشته شده توسط روابط عمومی بخشداری اسلام آباد در سه شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۵ و ساعت 22:11 |
بخشداری اسلام آباد...

ما را در سایت بخشداری اسلام آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت: 3:14

صفحه بندی